اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1392 / کد مطلب: 8318 / نظرات: 0


استقرار پایگاه‌های طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سبزوار


استقرار پایگاه‌های طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سبزوار سبزوارپیام-رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار دو پایگاه طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ورودی‌های شهر سبزوار خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام،رضا شهر‌آبادی درگفتگوبا خبرنگاران اظهار داشت:این پایگاه‌ها در راستای ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد:در این پایگاه‌ها  بیش از 80 نیروی داوطلب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سبزوار در غالب خواهران، برادران و پیشاهنگان سازماندهی خواهند شد.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به پروژه سحاب نیز یادآور شد:در این پروژه نیز اعضا سازمان پیشاهنگان هلال احمر در پارک‌ها و محل استقرار مسافران حضور خواهند داشت و به ارائه خدمات امدادی مناسب به آنها می‌پردازند.
شهرآبادی افزود:گرفتن تست فشار خون، قند قند خون و ...از جمله این خدمات امدادی خواهد بود.
وی از اجرای طرح دوستی با طبیعت نیز خبر داد و متذکر شد:این طرح در روز 13 عید در قالب کمک به جمع‌آوری زباله‌ها توزیع نایلون زباله در بین هموطنان خواهد بود.
شهرآبادی از برنامه‌ریزی در راستای ایام شهادت حضرت زهرا (س)نیز خبر داد و گفت:در راستای پاسداشت این ایام نیز پایگاه‌های نوروزی جوانان و امداد و نجات دارای فضاسازی‌های خاص ایام شهادت حضرت زهرا (س)خواهد بود.
وی افزود:بسته‌های فرهنگی، سی دی و اقلام فرهنگی خاصی نیز در بین زائران حضرت رضا (ع)و مسافران در ایام نوروز و ایام شهادت در بین مسافران توزیع خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با بیان اینکه سازمان جوانان دروازه ورود نیروهای داوطلب به هلال احمر است؛ یادآور شد:زیربنای جمعیت هلال احمر در حقیقت همین اعضا سازمان جوانان هستند و هرچه تعداد این افراد بیشتر شود در حقیقت پشتوانه واحدهای امداد و نجات و داوطلبان تقویت خواهد شد.
وی از استقرار پزشکان داوطلب در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری این جمعیت نیز خبر داد./2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.