اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 فروردين 1393 / کد مطلب: 8396 / نظرات: 0

مدیرآموزش و پرورش سبزوار:


فرهنگیان برای تحقق شعار امسال وظیفه سنگینی دارند


فرهنگیان برای تحقق شعار امسال وظیفه سنگینی دارند سبزوارپیام-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت :فرهنگیان و معلمان برای تحقق شعار امسال ( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ) وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
به گزارش سبزوارپیام، دکتر مرتضی بینش امروز در نخستین روز کاری سال جدید در جمع کارکنان مدیریت آموزش و پرورش سبزوار اظهار کرد:با نامگذاری شعار امسال ، تکلیف مضاعفی بر دوش فرهنگیان گذاشته شد.

وی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال گذشته نیز افزود:تحقق این شعار به نحو مطلوبی توسط دولت و مردم رقم خورد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت:حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای و همچنین شرکت چند میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه سیاسی ملت ایران را به خوبی نشان داد.

دکتر بینش همچنین با اشاره به مهار تورم از سوی دولت یازدهم ادامه داد:دولت نیز با این اقدام ، گامهای اولیه را برای تحقق شعار حماسه اقتصادی برداشته است .

وی نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوانˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈرا یاد آور شد و گفت:کار در این عرصه برای آموزش و پرورش بسیار فراوان است .

وی ادامه داد:با راهبردهای اقتصاد مقاومتی و ساماندهی نیروی انسانی خواهیم توانست در آموزش و پرورش این شعار را تحقق بخشیم.

دکتر مرتضی بینش گفت:با عزم ملی و با نهادینه کردن ارزش های انسانی و اسلامی در عرصه فرهنگ نیز خواهیم توانست به تحقق اهداف این شعار سال جامه عمل بپوشانیم .ایرنا/2




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.