اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8614 / نظرات: 0


یکهزار و 350 بیمار خاص زیرپوشش موسسه حضرت علی اصغر (ع) سبزوار است



سبزوارپیام - مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص حضرت علی اصغر (ع) سبزوار گفت: بیش از یک هزار و 350 بیمار خاص و صعب العلاج زیرپوشش این موسسه هستند.
 
به گزارش" سبزوار پیام" نسرین چیتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موسسه خیریه با بهره گیری از کمک های انسان دوستانه خیرین و مردم نیکوکار تاکنون این بیماران را که شامل بیماران دیالیزی، پیوند کلیه، تالاسمی، هموفیلی، MS و صعب العلاج است تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.

وی آغاز فعالیت این موسسه را از اردیبهشت ماه سال 1387 عنوان کرد و گفت: حمایت دارویی از بیماران با پرداخت 40 درصد هزینه ها تا سقف دو میلیون و 500 هزار ریال در هر ماه، تجهیز و تکمیل بخش های مختلف مربوط به بیماران خاص در بیمارستان واسعی سبزوار از جمله بخش های تالاسمی و دیالیز ، راه اندازی بخش شیمی درمانی بیمارستان واسعی سبزوار از جمله این اقدامات است.

وی رایزنی با خیرین برای خرید و اهدای وسایل پزشکی مورد نیاز بیماران به موسسه و معرفی بیماران به مراکز درمانی کشور برای استفاده از خدمات به صورت رایگان و نیمه بها را از دیگر خدمات این مرکز عنوان کرد.

مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج حضرت علی اصغر (ع) سبزوار همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان توسط این موسسه افزود: احداث سریعتر این بیمارستان همکاری و مشارکت بیشتر خیرین و مسوولان را می طلبد.

چیتی گفت: ساخت این بیمارستان در پنج طبقه و در زمین اهدا شده توسط خیرین به مساحت دو هزار و 700 متر مربع از سال گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به واقع شدن این بیمارستان در مسیر جاده اصلی و در تقاطع جاده اسفراین و تهران به سبزوار به وسعت خدمات دهی این بیمارستان در آینده اشاره کرد و اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر خدمات دهی به بیماران خاص قادر خواهد بود به بیماران دیگر نیز خدمات دهی نموده و درآمد حاصله را در بخش بیماران خاص و نیازمندی های آنان هزینه کند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.