اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8618 / نظرات: 0


فرماندار جوین بر برنامه ریزی دستگاه های اجرایی در راستای توانمندیهای موجود تاکید کرد



سبزوار پیام – فرماندار جوین گفت : دستگاه های اجرایی بایستی هر چه بیشتر ظرفیت ها و توانمندی های منطقه را شناسایی کرده و در راستای آن برنامه ریزی کنند.
 
به گزارش "سبزوار پیام"ابراهیم جدی کار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همه دستگاه ها بایستی در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است با برنامه ریزی و تلاش در راستای توانمندی ها برای اشتغالزایی و توسعه این شهرستان کمک کنند.

وی یکی از ظرفیت های شهرستان جوین را در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت : در این حوزه هم بخش دولتی و هم خصوصی وارد شده و از پتانسیل آن در راستای اشتغالزایی جوانان استفاده می شود.

وی ادامه داد : در بخش هایی همچون طیور ، آبزیان ، پرورش قارچ ، زنبورداری ، کشت گیاهان دارویی و ... جوانان علاقمند پس از گذراندن دوره های آموزشی با کمکی که از سوی واحدهای همچون کشت و صنعت جوین و سایر واحدها می شود وارد بازار کار می شوند.

وی مدیریت بر مصرف را نیز از جمله ضرورت های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت : با اصلاح فرهنگ مصرف و جلوگیری از اسراف می توان گام های خوبی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشت.

فرماندار جوین اقتصاد مقاومتی را کاهش وابستگی ها و تاکید بر استقلال و خوداتکای عنوان کرد و گفت : مفهوم اقتصاد مقاومتی شکوفایی اقتصاد و رفع مشکلات در بخش های اقتصادی برای جلوگیری از امتیازدهی به دشمنان و بهبود سطح رفاه مردم است.

جدی کار، با اظهار اینکه مدیریت جهادی تلاشی همه جانبه و همگانی بدون اتکا به زمان در راستای خدمت رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردمی است، افزود : مدیران بایستی خارج از زمان و ساعات اداری همانند اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس در خدمت پاسخگویی به نیازهای مردم باشند.

فرماندار جوین یکی از وجوه بارز مدیریت جهادی را فرهنگ جهادی دانست و گفت : از ویژگی های این فرهنگ داشتن ایمان و پایبندی به ارزشهای دینی است که باعث می شود در مدیریت جهادی نمایان شود.

وی دلسوزی ، اخلاص و داشتن روحیه تلاش و ایثارگری را از جلوه های مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت : کشوری که می خواهد مستقل باشد بایستی مدیریت جهادی داشته باشد.

شهرستان جوین در شمال غربی سبزوار قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.