اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8658 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


امام جمعه ششتمد: حضرت آیت الله بهجت عین تقوا بود


امام جمعه ششتمد: حضرت آیت الله بهجت عین تقوا بود سبزوار پیام ـ امام جمعه ششتمد گفت: حضرت اّیت الله العظمی بهجت«ره»  عین تقوا بود یعنی همه زندگی ایشان برپایه امر و نهی خدا پایه گذاری شده و در طول زندگی هیچگاه برخلاف دستورخداوند حرکت نکرده بود.
حجه الاسلام والمسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه ششتمد افزود: ایشان عبد صالح خدا بود و در عرصه بندگی حضرت حق به خیلی از چیزها را کسب نموده است.
وی ادامه داد: حضرت آیت الله بهجت دائم ذکر بود و از همه فرصتها برای ذکر خداوند استفاد می نمود و ما هم باید از زندگی سراسر نور ایشان درس بگیریم و عمرهای بسیار کوتاه خود را ذکر خداوند سپری نماییم.
خطیب جمعه ششتمد حضرت آیت الله العظمی بهجت را شخصیتی با نظم بالا برشمرد و افزود: ایشان به تربیت غیر مستقیم افراد تأکید داشتند و از شیوه های ایشان این بود که افراد را به شیوه های غیر مستقیم راهنمائی و هدایت می کردند.
امام جمعه ششتمد به سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: محاصره اقتصادی چیز جدیدی نیست بلکه در زمان پیامبر اسلام (ص) نیز کفار و معاندین مسلمانان را در محاصره اقتصادی قراردادند.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم ادامه داد: ما در همین محاصره اقتصادی خود را یافتیم و باور کردیم و به عبارتی ما فرزندان رمضان و عاشورا هستیم و ملتی که ماه رمضان و روزر عاشورا را دارد از هیچ دشمنی بیم ندارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.