اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 خرداد 1393 / کد مطلب: 8762 / نظرات: 1

بخشدار روداب:


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده سلامت و سعادت جامعه است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده سلامت و سعادت جامعه است سبزوارپیام – بخشدار روداب سبزوار با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت : ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت تضمین کننده سلامت ، سعادت و توسعه جامعه است.
 
به گزارش"سبزوار پیام " محمود شم آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا بدون این فرهنگ مسیر راه را گم کرده و به بیراهه می افتد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت : هویت ملی ما با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است .

وی اظهار کرد: بایستی فعالیت های مربوط به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت را از جنبه صرفا اداری و دولتی خارج کرده و به سمت و سوی مردمی سوق دهیم.

وی ادامه داد : با ورود موسسات ، سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثربخشی این فعالیت ها هم بیشتر می شود.

بخشدار روداب سبزوار با بیان اینکه متاسفانه آن گونه که شایسته است در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار نکرده ایم ،افزود : بایستی در اقداماتی که تاکنون انجام شده بازبینی داشته و آسیب شناسی کنیم.

شم آبادی افزود : برخی از کارهایی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده جنبه کمی داشته است ، افزود : بایستی فعالیت های را به سمت کیفی ببریم زیرا در حوزه فرهنگی آماری نمی توانیم کار کنیم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالعه در زمینه مفاهیم ایثار و شهادت هم گفت : کتاب های فاخری در این زمینه داریم که می تواند مورد بهره برداری جوانان و نوجوانان قرار گیرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.