اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 تير 1393 / کد مطلب: 8983 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب بر تقویت ناوگان حمل و نقل برون شهری تاکید کرد



سبزوار پیام – فرماندار خوشاب خواستار تقویت ناوگان حمل و نقل برون شهری این شهرستان برای رفاه حال مردم و مسافران شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمی کردیانی گفت : اخیرا ناوگان حمل و نقل برون شهری خوشاب ،فعالیت رسمی خود را در این شهرستان آغاز کرده است .

وی افزود : برای آغاز به کار این ناوگان 12 دستگاه تاکسی کرایه پیش بینی شده که در حال حاضر با هشت دستگاه فعالیت خود را آغاز کردند.

ابراهیمی کردیانی افزود : چهار دستگاه خودرو دیگر نیز در روزهای آینده به ناوگان حمل و نقل برون شهری خوشاب اضافه می شوند.

وی بیان کرد : برای هر خودرو 200 میلیون ریال تسهیلات با همکاری مسوولان از محل تسهیلات اشتغالزایی این شهرستان تامین شده است .

فرماندار خوشاب افزود : با وجود این شرکت حمل و نقل برون شهری و بکارگیری 12 تاکسی کرایه مشکلاتی که در گذشته به دلیل عدم نظارت و وجود مسافربرهای شخصی در محور سبزوار به خوشاب بود ، برطرف می شود.

وی ادامه داد : این تاکسی ها در محور سبزوار به سلطان آباد (مرکز شهرستان خوشاب ) و بالعکس با آرم شرکت حمل و نقل برون شهری ˈتیز ترابر سلطان آبادˈ ،خدمات رسانی می کنند.

ابراهیمی کردیانی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان خوشاب یک شرکت حمل و نقل برون شهری خدمات رسانی می کند ، افزود : یک شرکت حمل و نقل روستایی ˈمشکانˈ خوشاب هم برای این بخش به ثبت رسیده و در حال انجام اقدامات لازم است.

فرماندار خوشاب گفت : برای شرکت حمل و نقل روستایی مشکان این شهرستان هم آمادگی داریم تا چند دستگاه خودرو با ارایه تسهیلات در اختیار این شرکت قرار دهیم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.