اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9797 / نظرات: 0

به همت مجمع نمایندگان استان و مسوولان محلی سبزوار :


مراسم یادبود مرحوم قندی در زادگاهش سبزوار برگزار شد


مراسم یادبود مرحوم قندی در زادگاهش سبزوار برگزار شد  مراسم یادبود مرحوم استاد حسین قندی روزنامه نگار برجسته عصر یکشنبه به همت مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری در زادگاهش سبزوار برگزار شد.
 
نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه سبزوار، اعضای شورای اسلامی شهر، جمع زیادی از فرهیختگان، اساتید دانشگاهها، روزنامه نگاران، خبرنگاران و مردم در این مراسم حضور یافتند.

یکی از اساتید حوزه علمیه سبزوار در این مراسم گفت: صدای قلم را خداوند متعال دوست دارد لذا قلم به اندازه ای جایگاه رفیع دارد که سوره ای در قرآن به نام قلم آورده است.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم به آثار و اهمیت قلم اشاره و بیان کرد: قلم آثار را ماندگار و گذشته را به آینده متصل می کند.

وی از مرحوم حسین قندی به عنوان یک روزنامه نگار برجسته کشوریاد کرد و افزود: این استاد علوم ارتباطات در روزنامه های مختلف قلم زد و دارای تالیفات ارزشمندی در حوزه روزنامه نگاری و ارتباطات است.

حسین قندی از استادان شناخته شده علوم ارتباطات در ایران متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار بود که روز دوم اردیبهشت ماه جاری در تهران بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.ایرنا






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.