اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1394 / کد مطلب: 9895 / نظرات: 0


گردهمایی آسیبها وچالشهای فضای مجازی درسبزوار برگزارشد


کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت مديريت آموزش و پرورش سبزوار گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مديريت آموزش و پرورش سبزوار، گردهمایی آسیب ها و چالش های فضای مجازی با حضور ائمه جماعات مدارس سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ حسین رجبی با بیان این خبر افزود: با حضور معاون فضای مجازی و رسانه بسیج کشور، گردهمایی ائمه جماعات مدارس در محل حوزه علمیه نرجس برگزار شد.

روح اله مومن نسب؛ معاون فضای مجازی و رسانه بسیج کشور گفت: مقام معظم رهبری مي فرمايد: "اهمیت فضای مجازی به اندازه ی اهمیت انقلاب اسلامی است." و در جايي ديگر نيز می فرمایند: "جنگ نرم؛ یعنی ایجاد تردید در دل و اذهان مردم." بنابراين فضای مجازي؛ بخش دیگري از زندگی حقیقی افراد است.

وی در ادامه افزود: طبق گزارشات؛ بيش از 70 درصد کاربران اینترنتی ایراني زیر 29 سال سن دارند.

وي ادامه داد: نرم افزارهایی چون لاین، وایبر، واتس آپ و... شبکه اجتماعی نیستند بلکه نرم افزارهای تعاملی اند.

وي خاطر نشان كرد: در سال 1389 اوباما در کنفرانس مطبو عاتی می گوید: "ما ایران را تحریم فلج کننده کرده ایم" و ناجوانمردانه تر از این تحریم در دنیا وجود ندارد و در همین سال گوشی های اندروید و هوشمند نيز وارد شد.

روح اله مؤمن نسب يادآوري كرد: اسرائیلی ها گفته اند: "با پولی که از مسلمانان از طریق وایبر به ما دادند توانستیم 50گلوله بخریم و به سر فلسطینی ها فرود آوریم ."

وي تصريح كرد: وقتی عکس در اینترنت بگذاریم در 15 نقطه دنيا کپی می شود كه 3 نقطه آن در ایران و مابقی در خارج از ايران قرار دارد.

وي گفت: اعتیاد به بازی های رایانه ای از اعتیاد به مواد مخدر بدتر است.

معاون فضای مجازی و رسانه بسیج کشور افزود: اين در حالي است كه مطابق دادگاه آمریکا؛ هر خانواده آمريكايي كه اجازه دهد فرزند زیر 13 سالش وارد شبکه اجتماعی شود، مجازات شده و سرپرستي فرزند از آن ها گرفته می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.