اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 خرداد 1394 / کد مطلب: 9921 / نظرات: 0


دیار سربداران آماده پذیرایی از مسافران و زائران تابستانی است


دیار سربداران آماده پذیرایی از مسافران و زائران تابستانی است
سبزوارپیام - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت: این شهرستان با جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان آماده پذیرایی از مسافران و زائران است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسنعلی حبیب پور افزود: تمام امکانات این شهرستان برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران و زائران حضرت ثامن الحجج (ع) آماده شده است.

وی اظهار کرد: به همین منظور نشست هایی برای برنامه ریزی، هماهنگی و انسجام نیروها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در این شهرستان برگزار شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر سبزوار با بیان اینکه سالانه حدود 20 میلیون مسافر و زائر از این شهرستان عبور می کنند گفت: شهرستان سبزوار در زمینه های مختلف گردشگری ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید به مسافران و گردشگران معرفی شود.

وی با اشاره به وجود شش موزه و حدود 900 اثر تاریخی و فرهنگی شناسایی شده در سبزوار از مسافران و زائران دعوت کرد از موزه ها و بناهای تاریخی این شهرستان دیدن کنند.

وی مناره خسروجرد، کاروانسراهای بین راهی، مساجد جامع و پامنار، آرامگاههای اسرار و بیهقی، مصلای تاریخی، خانه ها و یخدانهای قدیمی را بخشی از آثار شاخص این شهرستان برشمرد.

حبیب پور افزود: کمیته های اسکان، انتظامی، امنیتی و ترافیکی، حمل و نقل و آمار، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی و عملکرد و رسیدگی، درمان و بهداشت، سوخت رسانی، ارزاق عمومی، شهرداری و دهیاریها در این شهرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: چهار مجتمع خدماتی و رفاهی و 11 سالن غذاخوری بین راهی فعال به منظور ارائه خدمات در جاده های سبزوار - کاهک و سبزوار - زعفرانیه فعالیت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.