اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1394 / کد مطلب: 9977 / نظرات: 0


تکمیل مجتمع های خدماتی بهداشتی سبزوار و داورزن نیازمند اعتبار است


سبزوارپیام - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت : تامین آب و برق و راه اندازی چهار پروژه مجتمع خدمات بهداشتی بین راهی در شهرستان های سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوی نیازمند تخصیص اعتبار است .

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسنعلی حبیب پور افزود: این مجتمع های خدماتی بهداشتی چندین سال قبل توسط شرکت توسعه نوین خراسان در حاشیه جاده های سبزوار- داورزن و سبزوار به بردسکن برای استفاده مسافران و زائران احداث شده است .

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر سبزوار افزود: برای تکمیل و تامین آب و برق این مجتمع های خدماتی بهداشتی مذاکرات و مکاتباتی با مسوولان ذیربط انجام شده است .

وی از جانمایی احداث این مجتمع های خدماتی بهداشتی در گذشته ابراز ناخرسندی کرد و افزود: مجتمع های مزبور در مکان هایی ساخته شده که از نظر دسترسی به آب و برق مشکل دارند .

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این مجتمع ها هزینه های بالایی صرف شده است افزود: تلاش می شود این پروژه ها سریعتر راه اندازی شوند .

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت : 11 واحدپذیرایی بین راهی و چهار هتل و مهمانپذیر در آستانه تابستان برای ارائه خدمات مسافران و گردشگران در شهرستان های سبزوار و داورزن فعال است .

وی همچنین خواستار رفع مشکلات و کمبود امکانات بوستان بین راهی استیر در حاشیه جاده سبزوار به داورزن شد و گفت :در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر سبزوار برای رفع مشکلات این بوستان تصمیماتی اتخاذ شده است .

حبیب پور گفت :بازرسان و کارشناسان ادارات میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ،بهداشت محیط ،نیروی انتظامی ،تعزیزات حکومتی ،دامپزشکی و ... به طور مستمر از مراکز پذیرایی و اقامتی این شهرستان بازدید می کنند.

سالانه حدود 20 میلیون مسافر و زائر از مسیر شهرستان سبزوار تردد می کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.